Jij als verzekeringsmakelaar en wij als Autoglass Clinic hebben iets gemeen. Bij ons staat de klant centraal. En dat weten onze klanten duidelijk te appreciëren: ze belonen onze service met een 9,4/10.
Hoe we tot dat cijfer komen? Wel, we namen in onze 23 Service Centers een enquête af bij bestuurders die een herstelling of vervanging aan hun autoruit lieten uitvoeren. Werden ze goed onthaald? Vonden ze het Service Center vlot bereikbaar? Zouden ze ons aanraden aan familie en vrienden?
Het zijn maar enkele van de vragen die de revue passeerden. We polsten naar hun tevredenheid over de service voorafgaand, tijdens en na het bezoek. Op elk aspect konden ze ons een score geven van 0 tot 10.
In de afgelopen twee jaar vulden zo’n 1.400 klanten de enquête in. En met de resultaten kunnen we meer dan tevreden zijn, want we kregen een gemiddelde score van 9,4/10!
Wil je jouw klanten ook laten genieten van een optimale service? Wij staan altijd voor hen klaar, 24/7. Meer weten over onze aanpak?