Er bestaat zoiets als een Ideale Verzekeringsmakelaar. Dat blijkt uit een bevraging bij particulieren, zelfstandigen en kmo’s door onderzoeksbureau GfK. Zij voerden een enquête uit in opdracht van Assuralia, beroepsvereniging van de verzekeringsondernemingen.
In die enquête lijstte Assuralia twaalf eigenschappen op waaruit elke respondent er drie mocht kiezen. Dit zijn de drie meest populaire antwoorden op de vraag Mijn Ideale Verzekeringsmakelaar…
De verzekeringsmakelaar als praktische en betrouwbare probleemoplosser, dus. Iemand waar je als klant op kan terugvallen.
Deze resultaten hangen samen met de vaststelling dat amper 23% van de Belgen verzekeringsproducten duidelijk en makkelijk te begrijpen vindt. Tel daarbij de grote hoeveelheid aan producten en je snapt dat sommigen door de bomen het bos niet meer zien.
Aan jou om al die opties en informatie voor hen correct te interpreteren én op een begrijpelijke manier te vertalen. Want klanten willen uitleg in mensentaal van iemand die ze kunnen vertrouwen.
Het zijn waardes en aandachtspunten die wij als Autoglass Clinic delen. Ook wij willen jouw klanten snel en zonder veel gedoe verder helpen. Net zoals in jouw kantoor is een goede service ook voor ons het allerbelangrijkste. Net als jij gaan ook wij voor nabijheid en een persoonlijke vertrouwensrelatie.
Daar stemmen wij onze aanpak dan ook volledig op af. Met succes: onze klanten geven onze service maar liefst een 9,4 op 10.
Onze 23 Service Centers en meer dan 50 mobiele units zorgen dan weer voor geografische nabijheid. En de gepassioneerde, zelfstandige herstellers in die Centers voor de menselijke aanpak. Net zoals jouw klanten bij jou gewoon zijn.
Meer weten over Autoglass Clinic en onze meerwaarde voor jouw klanten?